De Schans Boeit

Aantal slaapkamer(s)

Over dit project

STOER EN EIGENTIJDS WONEN AAN DE MAAS

Als je weet wat je wilt. Als je houdt van een fenomenaal uitzicht over water en affiniteit hebt met een authentieke, industriële omgeving. Als je wonen aan de Maas uitdagend vindt - met de halte van de fast ferry naar Rotterdam voor de deur. Als je niet wilt settelen in de eerste de beste brave nieuwbouwwijk, maar wel gewoon heel veel woning wilt voor je geld. Dan begrijp je helemaal wat de appartementen en penthouses van de Schans in Ridderkerk zo boeiend maakt.
Wonen in een stoere omgeving

Aan de ene kant kijk je weg naar Rotterdam, aan de andere kant uitzicht op een industriële haven waar oude schepen worden ontmanteld. Het nieuwe centrum van Ridderkerk op fietsafstand en Rotterdam op 10 minuten met de auto. Wonen zoals jij wilt, en fors goedkoper dan Rotterdam zelf.

Vind je dat boeiend? Schrijf je dan nu in en we houden je op de hoogte!

De Schans Boeit
Woningen
0 van 57 beschikbaar
€ 169.000,- tot € 436.000,-
Type woningen
Appartement

Voorzieningen

Balkon

Aanmelden

Blijf op de hoogte van jouw favoriete nieuwbouwprojecten en maak een eigen account aan. Met een eigen account kun jij jouw belangstelling kenbaar maken in nieuwbouw- projecten en gemeente en ontwikkelaars laten weten hoe jij wilt wonen via jouw eigen woonprofiel. Daarnaast wordt je automatisch op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen in de regio Ridderkerk.

Aanmelden