De Oude Boomgaert

Inschrijving geopend. Ga naar de projectsite en schrijf je digitaal in!
Ridderkerk - Rijsoord

€ 370.000,- tot € 670.000,-

Woonoppervlak
125 - 172m2
Kaveloppervlak
130 - 711m2
474 - 750m3
Aantal slaapkamer(s)

Over dit project

HET PROJECT

Op een prachtige locatie binnen Rijsoord verrijzen straks de woningen van De Oude Boomgaert.

In De Oude Boomgaert komen verschillende woningen van rijwoningen, luxe comfortwoningen (waar slaapkamer en badkamer op begane grond zijn gesitueerd) tot twee-onder-een-kapwoningen in verschillende afmetingen en verschijningsvormen. Alle woningen hebben gemeen dat ze een karakteristieke uitstraling krijgen met oog voor detail en materiaalgebruik. Zo is er altijd wel een woning die bij je past.
De verkoop van deze fraaie woningen gaat in het najaar van 2020 van start. Je kunt nu a jouw bouwnummervoorkeur doorgeven.

Aan de buitenrand van het plan komen 2 eilanden waar vrije kavels gerealiseerd worden. Op het noordereiland komen 7 kavels met allemaal een verschillende afmeting en ligging. Op het zuidereiland komen 3 zeer royale kavels. De kavels hebben een oppervlakte variërend van 519 m² tot 1265 m² en bieden jou de kans om jouw eigen woondromen te realiseren. Alle kavels hebben een fraaie ligging aan het water.

Wil je straks ook natuurlijk thuiskomen? Schrijf je dan snel in www.deoudeboomgaert.nl

De Oude Boomgaert
Start verkoop
Verkoop gestart
Woningen
0 van 66 beschikbaar
€ 370.000,- tot € 670.000,-
Type woningen
2-onder-1-kap, Hoekwoning, Tussenwoning

Aanmelden

Blijf op de hoogte van jouw favoriete nieuwbouwprojecten en maak een eigen account aan. Met een eigen account kun jij jouw belangstelling kenbaar maken in nieuwbouw- projecten en gemeente en ontwikkelaars laten weten hoe jij wilt wonen via jouw eigen woonprofiel. Daarnaast wordt je automatisch op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen in de regio Ridderkerk.

Aanmelden